.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فوت بیماران کرونایی در رامسر بر اثر کمبود اکسیژن تکذیب شد
رئیس شبکه بهداشت و درمان رامسر شایعه فوت بیماران کرونایی بر اثر کمبود اکسیژن در این شهرستان را تکذیب کرد.

به گزارش شمال نیوز، دکتر حمیدرضا مبشری رئیس شبکه بهداشت و درمان رامسر در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان با بیان اینکه بیمارستان امام سجاد تنها بیمارستان مازندران است که سه دستگاه اکسیژن ساز و یکصد دستگاه کپسول اکسیژن در اختیار دارد، گفت: شایعغ فوت بیماران کرونایی بر اثر کمبود اکسیژن در این بیمارستان صحت ندارد.

او افزود: به دنبال تهیه تعداد دیگری کپسول اکسیژن هستیم تا تعداد آن‌ها به ۳۰۰ دستگاه افزایش یابد و تلاش داریم یک تانک اکسیژن هم با کمک خیرین تهیه کنیم تا پرکردن کپسول‌ها هم در شهرستان انجام شود.

دکترمبشری گفت: درحال حاضر کپسول‌های خالی اکسیژن برای پر کردن به منطقه سراوان استان گیلان ارسال می‌شود که سختی‌های خاص خودش را دارد و درصورت تامین اعتبار مورد نیاز و تهیه تانک، این مشکل هم برطرف خواهد شد.

او همچنین از کاهش محسوس پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان طی روز‌های اخیر خبر داد و افزود: هنوزه به وضعیت پایدار نرسیدیم و بیماران زیادی در قرنطینه خانگی قرار دارند.

رییس شبکه بهداشت رامسر در عین حال از تکمیل ظرفیت بیمارستان امام سجاد با بستری بیماران کرونایی خبر داد و گفت: ۱۵۰ بیمار بستری دائم و بستری موقتِ مبتلا به کووید ۱۹ هم اکنون در مرکز درمانی شهرستان تحت درمان قرار دارند.

محمد آزاد فرماندار شهرستان رامسر نیز با تکذیب شایعات پیرامون کمبود اکسیژن و فوت بیماران در تنها بیمارستان این شهرستان، گفت: به دلیل اختصاص سه دستگاه اکسیژن ساز به این مرکز درمانی در حال حاضر یکهزار و ۳۵۰ لیتر در دقیقه اکسیژن تولید می‌شود که تا اندازه زیادی نگرانی‌ها بابت کمبود اکسیژن را کاهش داده است.

او همچنین از تجهیز بیمارستان به دستگاه سی تی اسکن خبر داد و افزود: این دستگاه روزانه به بیش از ۲۵۰ نفر خدمات ارایه می‌کند.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.266 seconds.